De voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Anja Quist - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Anja Quist - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Juli 2012 | Nederland, Tilburg

Nog een paar dagen en dan gaat de grote trektocht beginnen. Ik ben klaar voor India maar of India zo klaar voor mij is....is nog even de vraag.
De vorige reis zijn ze denk ik nog niet vergeten, bedankt daarvoor Marion.
De ambassade wilde geen visum verstrekken aan iemand die een andere roepnaam dan voornaam heeft, het bedrijf waar ze werkt geen grote stempels hanteert met veel glitters en vooral Quist heet. Nee ze zijn me nog niet vergeten daar. Maarja wie haalde het slechtste in mij boven door mij tas niet terug te geven?
Maar na een dagelijks contact en drie keer alles aan te leveren was daar opeens een mail en lag mijn visum klaar! En dit keer klopte het nog echt ook.

Marion ik ga je missen deze reis, moet het nu met 15 andere mensen doen, maar die kunnen jou blik in de ochtend, je volume gedurende de dag en jouw strakke planning nooit evenaren.

Donderdag vertrek ik richting München heb daar een lange tussenstopen mag dan de volgende dag in 35 graden aankomen in Delhi. Kijk kan ik goed in de gaten houden dat mijn nieuwe rode tas ook in hetzelfde vliegtuig gaat net als ik. Daarna reizen we door naar Ladakh, ookwel het klein Tibet genoemd, waar we zelfs langsgaan bij de Dailai Lama, hopen dat hij thuis is,.....
Vandaaruit gaan de reis steeds een stukje hoger en maken we een trekking door de Himalaya en bezoeken we een festival in een klooster. Ik hoop dat ik de 4000 meter hoogte ga halen, maar hoogteziekte is een raar iets. Het wordt dus gewoon afwachten.

Via deze site kunnen jullie me volgen gedurende mijn vakantie. Ik weet alleen niet hoe het is gesteld met internet en als ze dit al hebben Is het afwachten of de stroom het doet. De ervaring van de vorige keer was niet altijd geweldig, laat staan als je zo in het niemandsland zit. Ik probeer af en toe iets te schrijven, als dit niet lukt weet dan dat er echt geen bereik is en ik me vast wel zal vermaken! Geen nieuws is goed nieuws.
En de foto's later maken dan een hoop goed.

En mochten jullie denken dat ik daar nieuwe vrienden ga maken kijk dan effe naar de foto dan weet je genoeg haha.

Voor wie ik niet meer zie to over drie weken!!!

Groetjes Anja

  • 02 Juli 2012 - 21:45

    Jacqueline:

    Anja even nog rustig zijn over de knappe bevolking,dadelijk sta je daar en kom je niet verder dan het vliegveld en mag je gelijk weer terug
    ;-)

  • 03 Juli 2012 - 13:31

    Marco:

    Wellicht helpt het de volgende keer als je je eigen pasfoto bij de aanvraag stopt i.p.v. de foto van plaatselijke bevolking.

    Leuk hé die doopnamen. Het is wel chique, maar ik ben al een tijd gestopt met het gebruik er van om te voorkomen dat je overal met "cornelis"' naar voren wordt geroepen...

    Veel plezier in elk geval!

  • 06 Juli 2012 - 09:41

    Nannie:

    Geniet ervan meis enne vooral.....probeer je te gedragen!!!!!!!
    knufffffffff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 5570

Voorgaande reizen:

05 Juli 2012 - 26 Juli 2012

Ladakh in 22 dagen

Landen bezocht: